Duizendste NTS-taxatie via FlexFront Taxatie Service
FlexFront en Nationale Taxatie Service (NTS) vierden dat zij de duizendste taxatieaanvraag via de Taxatie Service van FlexFront hebben ontvangen. De taxatie werd aangevraagd via Opmaat financieel adviseurs te Woerden. Om dit te vieren verraste Koen Jeronimus, Accountmanager van FlexFront, Opmaat's René Verlaan met een taart. Tevens overhandigde hij een waardebon voor een gratis bouwkundige keuring ter ere van de introductie van de Bouwkundige Keuring Service. Deze nieuwe service wordt geboden eveneens in samenwerking met NTS. Een bouwkundige keuring is volgens FlexFront aan te bevelen bij de aankoop van een woning, en kan worden gebruikt bij de financiering van de woning (met NHG).
Michiel van der Linde commercieel directeur FlexFront
Michiel van der Linde is per 1 november benoemd tot commercieel directeur bij FlexFront. De afgelopen tweeënhalf jaar was hij al werkzaam bij FlexFront als...
(Bank)garantie BNP Paribas Cardif in aanbod FlexFront
Klanten van FlexFront kunnen voortaan een (bank)garantie aanvragen van BNP Paribas Cardif. “Bankgarantie Service is een mooie aanvulling op onze al bestaande...
Merendeel adviseurs nog op startniveau actief klantbeheer
(Uit VVP 2-2022) Branche-initiatief Actief Klantbeheer heeft de resultaten gepubliceerd van haar onderzoek naar de staat van actief klantbeheer onder onafhankelijk...
FlexFront lanceert Verduurzaming Service
FlexFront heeft de Verduurzaming Service gelanceerd. Dankzij de samenwerking met partner Susteen kan de consument voor, tijdens of na het adviesgesprek een zijsprong...
Laatste oproep: doe mee met het onderzoek Actief Klantbeheer
Doet u mee met het onafhankelijk onderzoek naar Actief Klantbeheer onder adviseurs? Het kost u slechts een paar minuten van uw tijd en u bewijst de financiële...
Serie Actief Klantbeheer, deel 11: mensen helpen, juist ook in slechte tijden
Er komen tal van wijzigingen af op huiseigenaren die gevolgen kunnen hebben voor de betaalbaarheid van de hypotheek. "Het is dan ook van belang om klanten op tijd...
Serie Actief Klantbeheer, deel 10: van modern visitekaartje naar slim actief beheer
"Wie weet wat er loopt bij z’n relaties en daar proactief op inspeelt, blijft ertoe doen: er valt wat te besparen op de hypotheek, het verzekeringspakket...
Serie Actief Klantbeheer, deel 9: kwalijk misverstand Consumentenbond biedt ook kansen
"Welke hulp heb je tussentijds nodig bij hypotheken met een rentevaste periode van 20 jaar?' Met deze retorische vraag stelde de Consumentenbond de waarde van...
Serie Actief Klantbeheer, deel 8: waagt u de sprong?
"We willen het allemaal. Loyale klanten. Loyale klanten zijn binnen handbereik als u uw mindset hierop aanpast. Adviseren over een passende financiële oplossing,...
Serie Actief Klantbeheer, deel 6: maak er een gezond businessmodel van
“Adviseurs zijn geen filantropische instellingen. Actief klantbeheer kost een adviseur tijd en diezelfde tijd is zo hard nodig om klanten te helpen bij nieuwe...